Hemma igen

Jag fick inte igång min bil igår, så jag var inte hemma i Sundsvall förns kvart i fyra. Måttligt stressad då Theo skulle hämtas senast 16, men det gick vägen.

Nu är jag hemma och efter en natt i en kall lägenhet med magonta är vi nu lite snuviga men har tagit dagen med storm (eller motsatsen) vi har mest slappat. Men nu på eftermiddagen har vi dragit igång med att adventsstäda lite. Theo är i full gång och hjälper mig.





Nöjd och glad kille som hjälper mamma med att städa (självklart är damsugaren avstängd annars skulle han ine närma sig den heller)





Det går ont att få damsugaren över ströskeln.. 





Men med lite hjälp så..





så han i full gång igen.


Vi ska äta pannkakor idag, och det uppskattas ju inte mins av den yngsta i familjen.
Ska fortsätta försöka få tag på hyresvärden som aldrig tycks ha förmågan ha telefonen på.

Jag ska försöka släpa upp kartonegrna med julpynt i, borde inte bli svårt att hitta iaf eftersom jag röjade i förrådet för inte allt för längesedan.

Vi längtar till sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0