En kväll till...

Kom hem sent från jobb igår efter ett nio timmars pass som slutade 00.. Så att kliva upp imorse var inte så där jätte lockande, speciellt inte efter att Theo sovit dåligt heller.
Men upp kom vi och iväg mot Lina och Lars där handdukstorken skulle fixas.
Jag fick lära mig en massa om rörkrökning :) Johan berättade bland annat om vilka regler som gällde med rören och massa annat :)

Tog en sväng till kiosken och efter ungefär 3 timmar var vi klara där.
Då drog kosan ner på stan. Sen mot Valbo där vi var i vad som kändes som en kvart med det blev 5 timmar.
Theo var hänigt och rödblommig sista tiden där ute :( Hosta och snorig.
Efter ett varv på Ikea körde Johan mig till jobbet och ringde nyss och berättade att Theo hade lite feber.
Han brukar vara vid gott mod ändå men idag såg han inge vidare kry ut.

Nu sitter jag här och vi har inte en enda besökare än så länge. Raggar bilar och raggar musik hörs utifrån och jag har skit lååååångsamt. Men det kanske bli bättre drag här senare.

Vi skulle egentligen åkt till Rättvik på marknad imorgon men då min rygg är paj och Theo är sjuk och tvättkorgen bokstavligen svämmar över blir det en dag hemma. Ganska skönt faktiskt innan nästa monster vecka sätter fart.


Ha en fin kväll i det kanske URTRISTA vädret här i Gävle iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0