18 maj..

En sån dag!

Jag var till Brynjan på morgonkvisten.
Sen ner mot stan! Surrade med Mimmi som jag snart ska ringa upp igen! Hon är en lustig prick, gillar henne verkligen hur mycket som helst..

Jag gick för mig ejälv en stund och köpte jordgubbar som jag åt i solen vid rådhuset! Hur härligt som helst.








Carina och Emma mötte upp oss nere på stan och vi lunchade tillsammans. Sen åkte Carina iväg och jag Emma gick och flanerade.. Vi köpte glass och placerade oss på samma ställe som jag satt innan.. Just då var det jordens pådrag på stan. Bombrån på Nordea, vi hade fått veta att det inte var någon fara längre så vi satt och njöt av att kolla på all drama runt om, men jag tycker synd om peronalen. Sånt där sätter sig nog på psyket! Det finns Idioter överallt verligen!




Theo blev jätte ledsen när glassen var slut..

När jag kom hem grejjade jag här hemma. Våran chef är galen och har dragit igång världens tävligar via mail inför vår pesonal fest, och tävlings människa som jag är har jag varit på hugget med mina lagkamrater hela vägen.. Är ännu kvar i toppen! Heja Heja!

Vi käkade middag och Theo skulle få prova avocado.. Jag älskar ju Avocado, det är det bästa som finns. Dessvärre tyckte inte Theo om det och det var han snabb med att visa, grimaserade och hade sig hur länge som helst, tillslut var det ohyggligt nära att det lilla som kommit in skulle komma upp, men vi klarade oss, det var verkligen inget för honom..  ;) Stackarn..





ALDRIG MER AVAOCADO!



Borstar man tänderna fösvinner ju smaken ;P



Då vi inte tvättade något igår är det vad vi gör ikväll. Men under tiden myser jag med mina favorit grabbar.
Förbereder min väska och vad som ska med till sundsvall. Hämtade Syrrans byxor, borde lägga ner dom på en gång, annars finns risk att glömma dom.

ÄNTLIGEN HEMMA på tv ikväll också :)


Ha de fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0