Vackra tyger..


Jag och Lovisa som hade tänkt att vara med på detta. Det blev inte nått av de heller..
Förhoppningsvis kommer det framöver.

Theo är super duper grinig och inget kan få honom nöjd idag. Helt otroligt vilket röst han besitter. Han kan klart och tydliget berätta när han är missnöjd utan att gråta. Ganska häftigt tycker jag. Har vid detta lag lärt mig att om han får gnälla av sig en stund utan uppmärksamhet brukar det ge med sig. Jag stålsätter mig själv och vägrar vara där och gulla ;) Tillslut ger han upp.. Nu börjar dessutom Hannas hjälplinje när som helst och bara musiken får honom att skratta :)


Försöker hitta insperation till att städa, men den verkar vara som bort blåst.
Ljudet på datan fungerar inte heller så jag kan inte spela musik :(
Får leta upp någon bra skiva och spela så istället.

Och här vid datorn lär jag knappast hitta något heller så nu måste jag stänga av innan jag hittar någon ny sida att läsa igenom.

Ha en fin dag..





Det går fort nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0