Lyckad dag.

En kanondag trots vädret :)

Jag och Theo tog oss ut i ovädret, lika förbannad som vanligt blev jag på att det inte plogas, var helt genom svettig innan jag plogat mig ner på stationen. Och när jag väl kommit fram dit ser jag att tre av fyra tåg på tavlan är inställd.. Fan. Men när mitt tåg väl kommer upp så är det det enda av alla tåg som faktiskt ska avgå :)
Tågresan gick kanon. Och Theo gillade att sitta vis fönstert och titta ut :)



När vi kom fram möttes vi av Rebecca och Sam, vi knallade till ett ställe där dom hade Babysång och där var det massor med barn. Super fina lokaler och mycket roligare sånger än vad öppnis här har att erbjuda. Theo var skit trött och lite gnällig, men efter ett tag packade vi ner barnen och gick mot stan, till ett matställe. Käkade och surrade en massa. Theo sov en tupplur. Sen ringde vi Robin som hämtade upp oss och så åkte vi mot Gävle igen.
Det var kanon kul att komma bort. Se nya ansikten. Dessutom fick jag ju se hur stor Sam blivit :)



När jag kom hem drog jag igång direkt. Röjde upp nere i förrådet och bar ner varenda J'vla kartong som stårr här uppe på tok för länge! Jag orkade alla utom en, den fick helt enkelt stå kvar. Nu är Gästrummet helt tomt förutom sängen. Imorgonbitti direkt när jag vaknar ska jag maskera med tejp och dra på ett lager med färg.
Om jag hinner ska jag ta mig till Ikea också, och om vädret tillåter. Skönt att ha det gjort iaf.

Theo har badat och jag med. Nu sitter vi bänkade framför soffan och glor på Annorlunda familjer.
Jag är så otroligt godis sugen.. Har lite daim i väskan men om jag tar fram den kommer jag få höra från sjuklingen "Du har ju alltid en gömma med godis" och faktum är att jag har det. Så nu är frågan och jag ska njuta den själv, eller dela med mig? ;)

Har ett dilemma också. Boken jag fick av Johan är så sjukt bra. Men kruxet är att jag har kommit till ett så läskigt kapitel att jag inte vågar läsa på kvällarna för då vågar jag sen inte sätta ner fötterna på golvet om Theo skulle bli hungrig eller ledsen. Jag vill verkligen men det går inte. Jag vågar inte fortsätta :S Får försöka komma över några ljusa timmar framöver :)

Nu till tv.

Ha en fin kväll.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad är det för bok?

2010-03-01 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0