Ont måste..

Kvällen igår var kanon!
Vi hade super mysigt. Kollade på Luftslottet som sprängdes. Den var super bra.
Inte lika bra som boken, men för att vara film tyckte jag om den!
Vi surrade massa inredning och annat och det gör mycket att ha en kväll i veckan med lite vänner, det blir så mycket kortare till helgen då.

Theo har sovit hyffsat inatt, men två gånger fick jag gå upp och värma välling men när jag kom tillbaka hade han somnat om. Vi klev upp vid 08 och jag har på börjat att skrapa och gnugga bort färgen på golvet i Gästrummet. Så sjukt tråkigt.. :( Men ett ont måste.

Så idag blir det nog mest till städa här hemma.
Men det verkar vara jätte fint väder ute så det kanske bli en tur också :)

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0