Olyckdrabbade dagen..




Vissa dagar är bättre än andra..

Lyckas tappa flaskan med välling i köket.. Välling, välling, välling överallt!
Tio minuter efter det tappar jag ett glas inne i sovrummet, glas bitar, glasbitar, glasbitar överallt!
En halvtimme senare går babysittern sönder!

När jag sen ska ta tag i sista färgen på golvet blir lillen här hemma rastlös..
Jag ska jobba ikväll ändå. Johan hade bestämt annat men det löste sig tillslut ändå..

Någon städ dag blev det inte. Och nu ska vi snart åka och hämta Johan för att sen handla på Ahlsell, Gävles näst mest tråkiga butik efter ByggMax.

En ren och skär skit dag!

Gissa om vi längtar efter mormor och resten av gänget som kommer imorgon!
Och hoppas hoppas hoppas att resten av dagen kan flyta på. När jag slutar börjar, fuskbyggarna på tv. Har längtat efter att se det. Men som det ser ut nu har jag ju inte fått ett skit gjort här hemma så nån tv blir det antagligen inte.


Ser fram emot en ny dag med nya möjligheter.




Hoppas ni har bättre tur än jag idag ;)





Kommentarer
Postat av: Fanny

Ska bli så kul att komma igen, jättefint kort verkligen!! Kram

2010-03-03 @ 15:02:23
Postat av: lovisa

rackarns vilken ortusdag..ibland går verkligen allt bara käpt rett åt fanders!



Men vilekn otroligt vacker bild på dig o Theo:)

2010-03-04 @ 00:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0