Härligt ute!




Har nyss kommit hem från en tur ute. Så otroligt härligt väder att det borde vara böter på att vara inomhus, men har man måsten så har man..

Först möttes jag och Tessan på Röda Korset i brynäs centrum, jag skulle lämna en påse kläder, kläder som jag vet att ingen vill ha av dom som brukar få det jag inte längre kan ha.. Då blev vi bjudna på kaffe, så där satt vi. Jag , Tessan, Theo och Flisan och resten av hela brynäs rikspuckon samlade på ett och samma ställe. Vilka jubel som spenderar dagarna där.. Tyckte nästan det blev lite otäckt efter tag så vi gick illa kvickt. Vidare till Fjällbacken för att handla.. Jag köpte nytt skurmedel och det luktar så otroligt gott.. Det luktar sommar i hela lägenheten och dessutom är det vädrat så det är frisk ren luft här inne..

Theo pratar jätte mycket nu.. Han är inte tyst en sekund, alla möjliga spännande ljud har han att bjuda på :) Jätte kul.



Nu har jag iaf planerat att skaffa mig lite Astrid Lindgren filmer :) Finns det nått bättre?
Ska höra med Emma och Peter om dom kan köpa hem från Ullared, där var dom billig om jag inte minns fel, eller omöjligt för allt var billigt där. Minns att jag köpte Ronja Rövardotter till Ronja i 20 års present där :P  Då ska jag njuta Pippi på Dom sju haven, Barneni bullerbyn och alla dom där tok mysigt filmerna som jag faktiskt fortfarande tycker mycket om. Ja, jag tror dom flesta tycker det.



Det var skoj att träffa Flisan också, hon har alltid ett leende på läpparna. Idag när hon vaknade i vagnen låg hon och skrattade för sig själv :) Toksöt unge detta!

Nu fortsätter dagen med full fart!

Ha de bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0