Fixar dag..

Då var det tisdag och jag har sovit HELA natten :) Helt otroligt vad lite sömn kan påverka sinnet.
Klev upp klockan 09 och började maskera gästrummet.
Det gick fortare än jag trodde och vips var rummet målat :)

Jag tog bilen och skulle åka till IKEA, såg att jag skulle behöva tanka, vilket var tur för just när jag var klar och på väg ringer Emma och säger att IKEA har stängt idag. Typiskt! Taket var paj eller nått så jag får hoppas hoppas hoppas vekligen att det är öppet imorgon igen. Är super sugen på att anmäla mig till deras inredningssminarie som dom har där på torsdag men jag vet ju inte hur länge det håller på.. Vill ju inte missa när mina norrlänningar anläder :) Istället för Ikea åkte jag till ByggMax för att köpa färg och det måste vara en av Gävles tråkigaste butiker. Vidare till Kvantum.. Skulle handla hem bland annat mjölk.. Men kom ut med allt utom mjlöken.
Får ta en sväng till senare..

Theo har nyss ätit, skrikigt och somnat. Han snarkar högt vis sidan om mig på soffan :)
Johan är hemma idag också men han mår betydligt bättre iaf.

Ikväll kommer Carina och Anders hit. Äntligen är tiden inne för filmen, Luftslottet som sprängdes! Underbart.
Har längtat skit länge!

Är bara så sur för att jag glömde ta en "före" bild på gästrummet. Det blir en RADIKAL skillnad kan jag lova :)

Hoppas ni har det bra


Kommentarer
Postat av: Rebecca & Robin

Härligt med sömn =)

Luftslottet som sprängdes... håll i er ikväll, för den är så jävla jävla bra! =)



Stor kram

2010-03-02 @ 16:18:32
URL: http://bekkiis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0