FÄääärdig..

Tre lager färg i rummet, nu är det klart! Aldrig att det kan lysa igenom nu. Då blir jag galen.
Johan har gett sig på hallen, så vi får tillbaka skåpet på väggen.

Så skönt när det är färdigt. Sen att det kommit färg lite var stans på golvet, det tar jag bort imorgon.

Jag har läst expressen. Fler än jag som är chockade över snön. Idag när jag skulle ut med bilen tog det skit lång tid innan jag skottat bort all snö. Plogbilen var utanför, han stannade traktorn och sa: "Underbara vinter va!?"
Jag svarade att: "Den skulle kunna vara underbar om du inte gjorde sånna jävla plogkanter" (Med glimten i ögat)
Han skrattade och nickade.. Finns nog inget jag avskyr så mycket som dom frånvarande plogbilarna, men tillochmed när dom väl är här ska jag gnälla också :P Dom kan inte ha det lätt..

Om 10 minuter börjar Förkväll.. När det börjar höjer jag volymen och plockar undan här hemma, tänder ljus och inväntar trevligt sällskap. Theo vägrar vara med mig. Han ska promt vara i hallen och titta på Johan.. Skriker så fort jag kommer. Han får väl vara där ute då ;) Tjuris..

Nu ska jag maila min Farmor!

Ha de bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0