Onsdag, 2 Maj

Då var det onsdag (!)

Igår hade vi en trevlig kväll hemma. Blev lite rastlös där ett tag.
Morgonen idag hade kunnat starta bättre men nu börjar det ordna upp sig :)
Theo har fått gröt och har sprungit till det "HELIGA HÖRNET" där han krystar ut sina behov. Han är bra lustig.
Perfekt för tömmning för sen ska vi iväg och möta Ida och Elvira vid coop för att gå till Hemlingby.
Har egentligen massor av annat som borde göras, men nu blir det föräldragruppen!

Ikväll ska jag träna med Carina. Sen ska jag försöka mig på att börja packa.

Vi har hittat ett par lägenheter som vi ska gå på visningar av, däremot är den vi är mest intresserad av inte möjlig att se när vi kan. Så det innebär alltså att vi lär åka en extrra gång. Pappa erbjöd sig att gå och kolla, men jag tror vi blåser upp ändå. Vi vill se själva också.

Snart snart snart är jag hemma i R. Det är ett halvår sen sist och jag längtar verkligen.
Kommer bli en kanon helg, vi hoppas på bra väder.

Det är dryga två veckor kvar tills jag ska åka och jobba :) Pirrigt. Men det ska nog gå bra.
Blir ett flängde utan dess like då vi ska direkt iväg till Gotland efter att jag avslutat mitt första pass.

Hur som helst ska vi fortsätta dagen här hemma.

MOT HEMLINGBY!

Ha det fint..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0