Tillbaka? :)


Vilken lättnad. Idag känner jag igen honom igen.
Han är sig själv. Inte alls så gnällig som tidigare i veckan, och så mycket som vi busat och skrattat idag har vi ju inte gjort på hela veckan :) Han har bara fått av sin gamla välling idag så kanske beror det på att jag bytte för fort eller så han bara varit i en sån "period" som det skrevs om. Huvudsaken är att allt är bra nu igen. Livet leker och på fredag ska jag sova, och på lördag får jag sovmorgon :)

Jag ska snart oacka ner Theo i vagnen och gå ut i fina vädret. Vi möter upp min syster för att sen gå vidare och hämta Flisan, ska bli så skoj att ha henne här en stund.










Jag kan inta sitta helt själv, men nästan!



Sen råder det ingen tvivel om att jag fortfarande kan bli j*vligt förbannad, men det "hör ju till" ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0