Nya samlade krafter.

Då var jag hemma igen.

Jag tog bilen och hämtade paket på coop. Åkte sen vidare till Lovan :)
Hon hade ställt iordning en fantastisk god middag och efterrätt. Vi hade super roligt.
Pratade BOKSTAVLIGEN om ALLT mellan himmel och jord. Haha Skönt att veta att andra har det "lika" ;)

Vi gluttade på Robinsson och det var härligt att slippa bli avbruten av blöjbyten och annat :)
Just vad som behövdes med andra ord. Nu har jag samlat nya krafter och skrattat mig trött.



Smarrig sallad


Perfekta bakade potatisar


Utsökt blåbärspaj, plockade i Skellefteå ;)


Fina Lovisa


Tack för en super kväll.






Min rödblommiga lilla feberfis.

Theo har haft feber hela dagen/kvällen. Men inget som man märker av på han sätt iaf, han är lika glad för det. Som tur är. Men han sover gott nu, sov när jag kom hem. Hoppas det gått över imorgon.

Nu laddar vi upp för en ny dag.
Möte på brynjan, stads vandring, städ hemma, storhandling och sen kommer brudarna. Då blir det tacos och lets dance :)

Nu har jag ju dessutom äntligen en vinterjacka :) haha.. lite sent påkommet kanske, men bättre sent än aldrig.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0