Måndag..

Helgen var toppen, jag gjorde massor, men inget som jag borde :)
Så det har varit ganska stressigt och är ganska stressigt. Men igår fick vi tvätten gjord iaf.
Jag och Tessan gick ner på stan en sväng, sen hamnade vi på Java med Emma och Carina, det var trevligt.
Syrran kom ner vid halv fyra och vid den tidpunkten sköljde en enorm trötthet över mig, vi gick så hon fick i sig lite fika sen knallade vi hem igen. Jag började jobba 18 så jag hann inte mer än hem och vända för att komma till Brynjan i tid. Väl där ringde jag bossen och nu är det klart att Fanny gör sina andra två veckors praktik där, jag fick befogenhet att lägga hennes schema ;P Haha..

När jag kom hem därifrån var det bara att bada Theo, hänga tvätt, röja och sen sova.
Idag klev vi upp vid halv sju.. Till skillnad från igår då jag och Theo tog sovmorgon ;) Härligt.
Idag kommer nog Mimmi, Leon, Tessan och Flisan hit? Så det var ganska skönt att komma upp i tid så jag hinner med :)

Theo är på bra humör och har just slumrat till igen, jag har fullsmockad kalender och gillar det mycket även om det kör ihop sig ibland. Det enda som fattas att printa ner i den är vilken helg jag ska träffa Ronja :)
Jessica har bokat biljetter så den 4 mars kommer hon, Eskil, Syrran, Moster, Mormor och mamma hit. Snacka om Taikons, 9 stycken blir vi här hemma :) Det ska bli så roligt!

Jag njuter av att ha Fanny här. Blir tomt här nästa vecka men sen kommer hon ju tillbaka igen :) Idag skulle hon träffa sin kompis här och gå och hälsa på hunddagiset där hon gjorde sin förra praktik :) Får se om hon hittar, jag ritade en karta åt henne igår ;) Ikväll ska jag tvätta lite till och sen blir det lungt hoppas jag.

Ha en fin dag.










Kommentarer
Postat av: Rebecca

Konstigt att du inte kommer in.

Funkar det fortfarande inte?

Har du provat med både litet och stort S i användarnamnet?



Nu ska jag kolla tågtider tills i morgon!



Kraaaaaam

2010-01-19 @ 09:22:43
URL: http://bekkiis.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0