Lördag.

Rat är samma som skräp :) Vet inte om det är ett ord som används i byn? Norrländska? Trodde det var något alla sa, men där hade jag fel ;)

Idag klev vi upp och käkade, sen gick vi ner på stan. Fanny och Moa shoppade loss, och jag köpte mina efterlängtade fönster lampor på Indiska.

Vi fikade muffins som jag tyckte var vidriga.. år strösslet och slängde resten. Sen hyrde vi tre filmer.
Just nu är skräckfilmen på, därför sitter jag här.. Påmindes direkt om varför jag inte tittar på skräckfilmer, jag vågar knappt sätta ner fötterna.

Theo börjar få tänder och det har präglat hela dagen. Han sliter ont. Kommer inte till ro, dreglar, skriker och vill gärna tugga på bitringarna febrilt. Stackarn. Men nu sover han, efter massa bök, hoppas natten blir lugnare än den som varit.

Moster är tillbaka och skämmer bort ;) Moa spelar gitarr, Winnerbäck och det skapar enorm mysfaktor här hemma.

Vi har en film kvar. En komedi.





Ha en fin kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0