Jag och mina listor

Då var kvällen snart slut. Johan har nyss gått ut på en promenad, Theo kollar tv med sin moster och jag hamnade här. Mamma ska gå och lägga sig och jag ser fram emot nya ryck hemma. Har en hel del att göra i veckan som kommer. Skönt att Johan är ledig några dagar till.
Det jag handlat på Ikea med Tessan har jag ju knappt packat upp, städa, skruva upp hyllor, byta gardiner och annat fix :)

Idag har jag sytt nya kuddfodral hemma hos mamma. Snodde nå gamm kuddar på Fannys rum som jag nu gjort till nya. Hoppas bara dom kommer passa till våran soffa. Kopierat lite recept från mammas bok och gjort ytterligare en planerings lista. :) Har många listor nu..

Nu har jag dessutom beslutat att att den lilla vaggan ska med tillbaka, det ska till vilket pris som helst med till Gävle så Lovisa får sätta händerna och måla den :)

Men nu säger vi hej då till Ramsele för denna gång.
Längtar redan till nästa sväng, men det dröjer nog.
Vi missar ju en sju dundrans 30 års fest är jag rädd :( Men det tar vi igen med hästlängder framöver :)

Ha de gott så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0