Hemma

Tankeverksamheten flödar.. Jag kokar över snart.

Jag har haft en toppen dag i Stockholm. Vi kom fram och gick i farsta centrum en stund, jag köpte mig en kalender, kanske kan jag få nån ordning på mitt liv nu då? ;)

Sen fick vi smarrig mat som vi käkade tillsammans så det blev en hel del disskutioner kring både det ena och tredje, men främst fritidsledar snack.. Jag har tusen frågor om hur jag ska utveckla min roll, och den här terminen ska jag viga åt att anta utmaningar.

Vi kom sen till Tuben, motsvarande "Mötes platsen" här i stan och fick lyssna en hel del på deras verksamhet och se deras lokaler. Jag hade lite svårt att sätta mig in först då jag inte ens sett våra egna lokaler, men det mesta gick fint ändå. Och det största anledningen till att dagen blev så bra var tack vare Theo som varit helt strålande underbar hela dagen. "Om mina barn skulle varit så lugna skulle jag haft 50 stycken" (dom skulle bara veta) Men idag var han hur go och snäll som helst. Vilket gjorde att mitt jobb blev lyckad och dagen klockren.
Jag och Ullis satt bak i bussen och disskuterade, hon är en otroligt drivande människa.

På vägen hem kom tröttheten. Galet trött!
Vi åkte direkt till Mimmi så jag fick överlämna pengar till henne, så nu har jag det gjort.
Fick en "trist" nyhet hos henne. Men så länge hon är glad är jag glad :)

Annars har dagen sprudlat av glädje. På hög nivå..


Smarrig middag


En av deras stora lokaler..


En av ledarna berättar om deras verksamhet.


Theo ser väldigt blek ut i Clauds famn ;)


Välrdens goaste fis!

Ja jag har iaf fått veta vad rapa heter på franska.

Imorgon är det nya tag. BVC och viccin står på schemat, jobb under kvällen.
Sen kommer äntligen tordagen och då ska jag på middag hos favvo Lovisa..

Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0