God natt

Utbildning hela helgen.
Måndag var jag med Theo, hektisk dag, jobb på kvällen.
Igår var jag med Theo PÅ jobb hela dagen och kvällen.
Idag har vi varit på BVC, slitit ute i snön, och jobbat ikväll.
Det snurrar i huvudet. Jag ska driva Cafét med två tjejer under våren.
Bakgruppen har varit igång i kväll, en smarrig tårta och muffins blev gjorda.
Foto projek igång. Möteplatsen ska teambildas.
Imorgon har jag tvätt tid och gulliga Tessan kommer och hjälper mig.
Har just kommit hem och tagit en dusch.

Ska bli enormt skönt att komma till Lovisa imorgon, hon har bjudit mig på  middag.
Utgång stod på schemat. Men det ströks, ingen av oss orkar.
Jag orkar knappt tänka. Tröttheten har kommit ikapp.

Theo har haft ont i benen efter hans sprutor, fick alvedon och har sen sovit så han är PIGG nu,
när jag vill sova.
Nä fy böveln, nog har det sina fördelar att ha mycket att göra.
Men ibland surrar det för mycket där inne.

Läser Liam Norbergs bok, spännande.
Inspärrad hette den senaste. Grymt bra. Påminner om serien "pojken som kallade det" och dom böckerna.
Ett suveränt medel att använda istället för sömntabletter. En god bok!

Hemma står det ganska stilla. Inga golv blev torkade, tvätten blev otvättad och uppskjuten.
Johan vill på hockey imorgon.
Tanken på att ha mammsen närmare klingar starkt emellanåt.

Cricko ringde. Jag skäms. Har glömt att han jobbar i stan.
Ska träffas på tisdag.

Hoppas verkligen dom har plogat imorgon.

Snabba Chash. Har ni sett den? Är den bra?
Barnvagns bio? Någon som varit på det? Bra?

Nu ska jag sova.
God natt!


Kommentarer
Postat av: momma

Skulle gärna vara närmare och kunna gona Theo oftare. Puss på er alla

2010-01-28 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0