God morgon

Kollar barn tv.. "Heeeej, vilken underbar dag det é, att man får vara som det man é".. Herre jisses vilka melodier dom får till, det ekar i mitt öra.

Halv 4 kom jag till ro, jag kunde inte somna igår. Kvart över fem vaknade Theo och ville ha mat, så ja, jag är måttligt trött idag. Men vi är klara för dagen, hade tänkt att gå tidigare till Brynjan, men så fick jag se att Lotta Grey skulle vara med i efter 10, så om hon är i början ska jag se det först.

Sen får vi se vad dagen bjuder på. Kors i taket var min första syn när jag tittade ut en plogbil. Har dom fattat nu att dom inte kan vänta så länge?

Jag har röjt undan här hemma. Rensat min väska på massa rat. Ska skriva en inköpslista och bära ner vagnen.

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer
Postat av: sophie

"Rat" är det nånting som kommer från Ramsele? :)

2010-01-29 @ 16:01:37
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0