Lite bilder..



Då var det söndag och det känns ändå ut i fingerspetsen.. Vi har varit på en ytterst kort promenad, till ICA och hem igen :) Men det var kul ändå. Träffade mormor och Maud på vägen och handlade hem så vi kan göra varma mackor ikväll.

Sen har vi kollat på tv och Theo har sovit, men är nu vaken och i full gång. Misstänker att hans öra strular då han börjar visa mer och mer obehag över det så jag ska be någon titta på det direkt när vi hem igen. Annars är allt på topp. Har packat ihop det mesta inför en tidigt start på dagen imorgon då vi åker till pappsen i Sundsvall för att hälsa på och sen vidare till Gävle igen.

Bilderna går lättare att ladda upp från Fannys dator så nu har jag fått in några stycken :)



Det har vekligen varit super kul att träffa min kusin och lilla Eskil. Nästa gång ska jag hålla honom vaken ;) då ska jag nosa ännu mera. Fast han är ju faktiskt fin att bara titta på också. Lill näsan!



Och mina andra kusin barn som jag fick busa med på nyår. Jag fick mig ett riktigt motionspass när Tim jagade mig genom djup snön :)




Sara, Morgan och Lilla Mira, vi var alla vrälhugriga på korv :)



Rebecca, Robin, Johan (Sam och Theo i vagnarna) :)



Lovis var den bästa på att grilla, fast Anders fick hjälpa till lite grann :P



Regnskydden åkte på, det snöade som sjutton. Jag fick köra lite fyrhjulig, kände mig som 8 år igen :) Det var super roligt!



Jessica och Tim hade brottningsmatch i snön!



Jag och Johan med stelfrusna fötter :) Grubblar på om det kanske är dax att gå in i värmen som dom andra?



Tom och Lilla Einar.



Jessica som ska få av Eskil overolen, det var väldigt varmt vid elden, varmt och skönt!



Barnkalas framför brasan! Mysigt



Det var nog ett år (MER?) Sen sist? Som jag skålade med ett glas vin och rökte en cigarett med Jessica :)




Mira blev lite trött framåt kvällningen.



Middagen var super god. Och Sara och Jessica hade dukat så himla fint, glitter och glamour!



Vi njöt på nyårsafton :)



Knäppte massa roligt och knasiga kort som snart ska framkallas :)




Nä, nu måste jag lämna datorn.
Ska njuta till fullo av sista kvällen hemma.

Ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0