Trollunge

Det är redan torsdag och den här veckan har gått så fort.

Natten har varit hyffsat. Theo somnade tidigt igår men från klockan 02 har han vaknat och sovit oroligt..
Halv sju ville han stiga upp och det var bara att fästa stickor i ögonen och hänga på.
Humöret är på topp iaf och så länge han inte är ledsen så går det ju bra. Vi har myst i soffan och kollar på barn tv. Käkat lite gröt och rullat runt på golvet :) Men det bästa var att busa i stora sängen, där han nu har slocknat efter en massa skratt :)

Jag har gjort skålarna jag skrev om igår, dom blev så där.. Får köpa några flera och prova igen kanske det blir mer som jag hade önskat.

Nu ska jag gå och vila med min troll unge.

Ha en bra dag.


Skålarna







Igår

Världens bästa lillasyster


Trion


Majs och potatis puré är en stor favorit. 


Mums ;)


Idag



Vi tittar på Pingu.



Börjar han tröttna på kameran?



Att flya är hur roligt som helst (även om jag ständigt tänker på AFV när
ungarna spyr från luften) Det vore en mardröm ;)


Men vad gör man inte för detta flin.






Just nu.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vilka coola skålar :)

2010-01-14 @ 12:36:55
URL: http://carolineetjernberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0