Dagarna går fort :)

Vaknade 09, utan att ha blivit väckt en enda gång. Ringde Johan och frågade när Theo fick mat, men han hade inte fått någon mat. Han hade alltså sovit hela natten :) Härligt.

Jag packade ner en nöjd Theo i vagnen, han kunde ju se allt runt om kring så han var på strålande humör. Vi mötte upp Tessan och Flisan och gick på dollar. Jag skulle ha ett fotoalbum, men dom var slut. Får kika en annan dag, har ju x anal bilder som ska in, och snart ännu flera.. Kommer ta en evighet innan det är klart, men det är ju ingen stress för det :)

Tessan och Flisan föjlide med hem. Vi käkade lunch och surrade en massa :) Dom fick sin beskärda del av Theos "VÄGRAR SOVA FAST JAG ÄR SKIT TRÖTT" utbrott ;) Men tills slut slumrade han, i 20 minuter. Men nu är han iaf nöjd och ligger och jollrar i gymmet.. Jag har hunnit diska och röja undan, efter vi ätit middag ska jag och Fanny gå till Näringen för att kolla hur långt det är dit och om hon ska lägga sin nästa praktik på hunddagiset. Förra gången hon var där var jag gravid och klev upp varje morgon och körde henne. Den här gången funkar inte det då jag har Theo. Känns inte bra att dra upp honom varje morgon så nu ska vi se om det fungerar att gå dit och att hon åker hem med Johan. Jag tycker det är skit långt, Johan tycker det är som att gå ner på stan så vi får se vad Fanny anser ;)

Hon kommer dessutom just innanför dörren så jag ska sluta skriva här nu :) Blir dåligt med bilder nu för tiden, men det ska jag ändra på :) Från och med imorgon är batteriet till kameran nyladdad och då är vi igång igen :P

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: sophie

Jaså du har x anal bilder att stoppa in i album du minsann...hihi... :)

2010-01-12 @ 19:04:06
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0