Äntligen Fredag

Så var fredagen här. Efterlängtade fredag :)
Kom även på att jag börjar jobba på måndag, då drar mitt kvälls schema igång och det ska bli grymt roligt.
Det bästa av allt är att jag fått sova hela natten :) Theo vaknade vid halv sex, och just när jag var på väg upp visade det sig att Johan fixade allt så jag somnade om och sen sov vi till 08 för att sen ligga och dra oss en timme. Super härligt!

Idag ska jag ner på stan och träffa Mimmi och Leon. När Fanny slutar kommer hon också ner, en stads runda och sen hem för att inta fredagsmys med mina tre favoriter! Tacos och lets dance :) Kan det bli bättre?

Pingu på tv och det är det sämsta barnpogram jag vet, näst efter allt som Anders Lundin är inblandad i, dessväre verkar Theo avguda dom små "puckon" som glider runt på isen och inte kan prata.. En säl som åmar sig och bara ser dum ut ;) Herre gud vilken idé.

Känner på att det blir en bra dag. Trots att solen lyser med sin frånvaro för första gången idag.
Ha en bra dag!





Kommentarer
Postat av: sophie

Pingvin...inte säl :)

2010-01-15 @ 14:19:40
URL: http://gnuggis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pingu är väl ingen säl? :-)

2010-01-15 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0