7 januari..

Jaha, då var man ett år äldre! :) Tänk att det känns just som vanligt ändå ;) Jag känner mig yngre än någinsinn, haha.. Dagen har varit som vilken dag som helst. Fast lite extra mysigt då Theo är på toppen humör och vi fick börja dagen med att se "Rasmus på luffen" som var min favorit när jag var liten :)

"Hur du vänder dig och hur du svänger dig så laga att du har en trogen vän... Snart förgår dina ungdomsdagar, snart förgår dina ungdomsdagar och aldrig komma de, nej aldrig komma de, nej aldrig komma de nå mer igen" ;)

Den här hormonspiralen spelar mig några spratt för jag kunde inte låta bli att fälla en tår när Rasmus äntligen fick ett hem och sina underbara kattungar som han längtat efter. Hans lyckobrev blev sanning! :)
Jag har surrat med mina båda Jessicor.. På kvarnbacken hade hon 34 minus och den andra Jessican snickrade för fullt :) Ronja har ringt och hon säger även att jag åldras med skönhet ;) Är inte det en komplimang så säg..
Trots bristningar, hängtuttar och 23 unga år så är jag nog lyckligare än jag någonsin varit? :)

Imorgon har jag min lilla tjejfest dom blev större än jag trott :) 17 stycken kommer, det hade jag aldrig kunnat anat men jag tycker det är super roligt att så många ville och kunde komma.. Det är inte varje dag det händer. Inser att jag har köpt en alldeles för liten tårta men så får det va. Vi får dela på det som finns helt enkelt :P tanken slog mig att bakla en egen men jag är kass på det så det kommer ine att ske ;)  Det ska bli otroligt roligt med lite främmande och bara brudar dessutom :P Jag som omringas av mina favorit killar dygnet runt, det är ju ett privilegium, men nu ska det blir en riktig "ala fjortis tjejkväll" det kan själen behöva!
Dessutom kommer lördagen med roligheter också :) Och på söndag kommer min lilla syster. Det ska bli så skoj att ha henne här :) Har längtat. Dessutom får jag och Tessan insider tips på hur dagiset är :) Det är ju bra!

Theo leker med sina julklappar, en stor favorit är en nallebjörn som kan blinka i olika färger som han fick av sin faster m familj :) Den är skit rolig, en speldosa som tjuter förjämnan här hemma och en mjukis bok..
Han röjer runt i gåstolen men har inte fattat grejjen riktigt än för han kan bara ta sig bakåt ;) Han kastar sig bakåt tills det tar stop sen gråter han får han inte kommer längre.. Tanken att försöka ta sig främåt istället har inte slagit till ännu :)

Nu slutar Johan snart jobbet och det ska bli så mysigt att få hem honom igen! Jag har önskat mig tid i badrummet ensam ;) Haha.. Ansiktistmask och ett långt härligt varmt bad. Det är lyx för mig! Känner jag honom rätt kommer jag få min önskan uppfylld :P

Nu ska jag busa lite här hemma!


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: momma

ha en trevlig kväll ni tillsammans

2010-01-07 @ 15:57:49
Postat av: Anna Edholm

Grattis på födelsedagen =)

2010-01-07 @ 16:32:57
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen!:)

2010-01-07 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0