Vackra bilder..

Jag ljuger inte när jag säger att jag skrattat så magen värkt idag.. För det första har Theo börjat med ett nytt ljud som påminner om Linus och jag kan inte låta bli att garva när jag hör detta fruktansvärda lustiga grymtande..
För det andra så är han på helt otroligt bra humör, skratten avlöser varandra och hans Nalle i sängen (som var min favorit när jag var liten) har han en skräkblandad förtjusning för, när jag lyfter upp nallen blir han livrädd men samtidigt skrattar han febrilt.. Det är så härligt när han skrattar så jag skrattar själv.

Jag ringde för att prata med mamma och hans nya ljud gjorde att jag knappt kunde höra vad hon sa :) Men så länge det inte är gråt får han låta hur mycket han vill :)



Idag var kameran väldigt populär. Jag älskar dagarna som förgylls med skratt :)





Att bli lite rädd är ibland väldigt roligt :)



Och att få sitta upp själv i sängen och höra mig skratta är tydligen också väldigt kul :P



Hysteriskt roligt emellanåt.







Vi tar en vilopause och längtar efter att pappa kommer hem.





Idag blir det spagetti och köttfärsås. På mitt vis ;)

Ha en fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0