Kanon kväll!

Vi hade en kanon kväll på jobbet igår.
Hela dagen var det projekt snack och fotbollsturnering. No Name nr1 var det som vann om jag inte minns fel :)
Det var mycket folk och alla var glada :)

Mot kvällen började förberedelserna, jag och Fanny gjorde mackor och grejjade i Cafét. Klockan 21 öppnade vi dörrande och ungdomarna vällde in. Discot var i full gång och hela kvällen flöt på galant.. Skit roligt!

Men efter ett 15 timmars pass känner jag mig som jag vet inte vad :S Johan skulle dra och träna halv nio så sovmorgon fanns inte på kartan idag.. Ögonen sviker mig ;) Men snart är jag på topp igen, brukar vara jobbigt första stunden man är uppe.

Vi ska hämta möbler hos Mimmi, en garderob och två hyllor som vi ska ha på Theos rum så Johan ska hämta släpet. Pappa kommer snart.

När pappa och Fanny åkt börjar mitt arbete här hemma. Kartonger och skit ska slängas och ner i förrådet. Gästrummet ska tömmas och jag åka och handla roller, pensel och maskeringstejp.
Gästrummet ska bli vitt! Mitt skrivbord från Ikea ska in och det ska bli ett rum man faktiskt kan vara i! Äntligen känner jag att det ska kunna bli gjort :P

Imorgon ska jag till Bollnäs :) hade faktiskt glömt av det total, men jag fick ett härligt sms från Rebecca nyss så det är bara att packa skötväskan ikväll och förbereda sig :) Ska banne mig få med mig bilstolen! För då får jag skjuts tillbaka och slipper tåget, det ska gå på nått vis. Så är det bara. Undra om det finns Claes Olsson där? :)
Babysång tror jag att det skulle bli iaf.

Ikväll blir det hur som helst en lugn kväll! Tejpas ska göras men sen ska jag inta soffläge.

Nu till dagens andra; Vika tvätt.. Eller så skjuter jag upp det några timmar till :P

(BARA 4 DAGAR KVAR TILLS BRUDARNA KOMMER)


Ha en bra Söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0