Snart köping

Pappa har nyss åkt efter en kanonhelg. Idag gick vi en prommis i solen. 2+grader ute.

Underbart.

Theo har sovit och under tiden har jag jagat J genom hela lägenheten för att få honom att lova mig att köpa en cola med sig hem. Han vägrar, men jag lyckas springa ikapp honom och kittla honom till döds, jag får honom tillslut att pipa fram att han ska fixa det. Han käkade nämligen upp ALLT vårt lördagsgodis helt själv igår. Det har han fått höra hela dagen ;)
Nu återstår att se om han har med sig något hem!? ;)

Vi har haft en mysig dag!
Tvätten är tvättad så jag slipper den i veckan.
Kollar fortfarande på resor :) Drömmer bort till varmare klimat.
Johan pratar om Egypten och Pourtugal.
Jag är fortfarnade inne på Tunisen dit vi var på väg för 2 år sen.
Men än så länga är vi nöjd med att bara spana, dörmma och fundera ;)

Alla hjärtans dag är snart slut. Vi kommer ha lika mycket kärlek här imorgon men ändå,
vad skadar det att visa lite extra uppskattning? En extra kram eller ett gulligt sms.
Jag fick några sycken och blev super glad. Det värmer ju lite extra!

Ikväll blir det kalla fakta och sen En annan del av köping ;)
Hoppas alla haft en lika bra dag som vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0