Nyvaken gladfis.

Theo vaknar med ett strålande humör efter att ha sovit närmare 3 timmar. Så länge har inte sovit sen han var nyfödd..

Ullis ringde. Brynjan stängs imorgon och jag jobbar istället ikväll. Vi börjar en timme tidigare, och ska till Ockelbo :) haha. Kan bli enormt spännande.
Längtar faktiskt redan tills jag kommer hem inatt och får lägga mig att sova. Men ledigheten imorgon kom med glädje. Johan lurade mig idag. Vi pratade i mobilen och jag frågade om han skulle få sluta tidigare.. Han trodde inte det. Fem minuter senare stormade han in genom dörren :) Han är alltså redan hemma.

Härligt.

Gissar att vi ska åka och handla och lämna filmera när vi badat Theo. Sen hoppar jag av vid tåget.







Underbara människa.







Humöret fortsätter vara på topp :P


Kommentarer
Postat av: Tessan

Har läst att man ska ge bebisen ris(samt nått annat) för att... ja du jag minns inte men de va bra om barnet fick prova äta det :P Annars har inte vi börjat med välling ännu. Men jag funderar på att kanske testa :=)

2010-02-19 @ 21:24:06
URL: http://pilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0