Ny dag..


Föräldragruppen igår gick fint. Pratade om allt och ingenting.
Jag och Theo nös ikapp och jag snörvlade så mycket att jag bara ville hem.
Vi bestämde dag och tid (imorgon klockan 11) då vi ska ses igen.

Med skallebank och feber knallade jag och Syrran bort till Brynjan men väl där kände jag mig bättre,
hann inte med att känna efter så mycket ;)
Vi grejjade med Cafét, jag hann kolla både på dans och Thaikwondo verksamheten vilket aldrig gått förut.
En kanon kväll med andra ord, om det var tack vare ungdommarna eller att jag hade fyra grymma praktikanter på plats har jag ingen aning om, men det var en måndag i ovanligt slag :)

Däremot blev jag så chockad när jag mötte Ullis och hon säger att det är imorgon det är Teambildning nere på stan, med personalgruppen på mötesplatsen. Min första tanke blev: Fy fan, jag som verkligen skulle behöva sova.
Andra tanken blev självklart: Det blir grymt roligt! Säkert god mat, härliga människor som kan hjälpa mig underhålla Theo, massa skratt och ny kunskap ;)
Så två alvedon och 7 timmars sömn senare, halv 6 med andra ord (då bossen valde att kliva upp) är jag nu också vaken och redo för en ny dag.

Igår surrade jag med Ronja också. Kändes kanon bra. Var ett tag sen faktiskt! Ibland är det den bästa medicinen, en god vän i luren :) Idag kör vi på till 17.00 sen blir det myskväll förhoppningsvis.


Nu ska jag packa skötväskan!

Ha en fin dag.


Jag vill ha sommar och ljusa nätter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0