Morgonens skratt..

Natten har varit hemsk. Theo har inte sovit mer än 3 timmar på sin hjöd. Och grinat, han brukar verkligen inte göra det så jag luskar på vad som kan vara tok under natten?

07 ville han upp, Johan sov vidare, och vidare och vidare. Tillslut gjorde jag frukost och gick in. Då vaknade han.
Jag har väntat hela morgonen på att komma ner på stan, har en beställning att hämta.
Han segar på ;) Hoppade in i duschen och jag smög efter, mitt hans skön sång bakom draperiet sticker jag in handen och vrider kranen på kallaste.. VILKET VRÅL! Haha.. Som jag skrattade. Är rädd för att hämnden kommer vara ljuv men det kan vara värt det, jisses. Nu kanske det blir lite fart i honom och har vi kommit ner på stan inom tre timmar borde jag vara nöjd? ;)

Theo ligger på ett täcke på golvet.. Eller han hamnar rättaresagt överallt utom på täcket.
Vi klurar på hur vi ska spendera kvällen. Vi fick en snilleblixt igår och ville ut och svira, men barnvekterna kunde inte så vi får hitta på nått annat mys. J nämnde melodifestivalen, men jag bävar. Tycker det är tråkigt.
En bra film, lite lördagsgodis och ett glas vitt skulle göra min lördag.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0