Middag/lunch!?

En härlig dag.
Vi kilade upp till Tessan och hämtade filmerna och sen gick vi vidare till Emma, blevbara en snabb visit då Theo blev otroligt trött och rastlös :( Men det kommer fler tillfällen. En barnfrikväll tyckte jag mina öron hörde? :) 
Jag var ute och gick i solen en stund så Theo har sovit.


Nu ärvi hemma och jag kokar potatis. Ska till Johans pappa i eftermiddag innan jobbet så jag hinner inte äta hemma sen. Börjar bli expert på provisoriska middagar numera.

Tro vad resten av dagen har att erbjuda? Hoppas på en lugn kväll på jobbet iaf.

Ha en fin dag!


Filmmaraton fram tills på onsdag;)



Iblandorkarjag inte göra sllt själv ;)
Barnmat Barnmat Barnmat Barnmat...



Jag kan inte låta bli att glutta mot vår förra lägenhet och konstigt nog saknar jag den lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0