Lördagsmys

En hel drös ungdomar åkte med till Ockelbo igår. En trevlig kväll. Kul att se andra väggar och det var en hel del aktiviteter där också.. Vi var hemma vid halv tolv och då kom sömnen lägligt.
Trots att herrn i huset hade bett om sovmorgon vaknade jag först halv elva och då var grabbarna upp redan. Ibland har man tur. :)


Adam och Ibbe var grym på kareoke :P


Samir knäppte kort överallt och jag ser ut att ha GULSOT.


Mina grabbar..


Idag har vi varit på stan med Emma och Peter. Lunchade och kollade i affärer. Trevligt värre.

Vi åkte sen hem och handlade hem tacos (som vanlig en lördag) JAG ÄLSKAR TACOS! och ser fram emot en kväll i soffan framför melodifestivalen.. Vad går upp mor en kväll med mina killar! ;)

Jag är djupt besviken på min mamma som inte berättar skvallret om min egen syrra.. ;) Fy tusan!
Nu skulle man varit hemma och styrt upp! Haha

Ha en fortsatt bra kväll..


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Fin blogg du har!

Jag tänkte tipsa om en tävling jag har på bloggen där du kan vinna ett smyckes-kit från TIFFANY & CO!

För dig som inte evt vad Tiffany & Co. är så är det ett utav världens mest exklusiva smyckesmärke! Så passa på att tävla och vinn.



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/february/tavling-med-priser-fran-tiffany.html

2010-02-20 @ 20:20:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0