Halv åtta..

..hos mig.

Ja enda lediga kvällen denna vecka är det vad jag fördriver tiden med.
Men det går ju det med.. Vet att Niklas kommer ringa när som helst och säga med sin halv gayiga röst:
"Öh, för fan, ska du med eller? De är ju Quiz på heartan ikväll!?"
Och jag kommer svara nått i stil med:
"Näe, jag orkar inte ikväll.."

Samtidigt som jag vet att det är en fet lögn, för jag skulle visst orka svänga där nere och lätt dra läpparna mot ett glas vitt, men jag har ingen lust helt enkelt. Inte ikväll.
Motivationen blåste bort.
Inte har jag noppat ögonbrynen heller.

Jag ska istället spana på Salems osexiga pappa på tv och sen gå och sova.

Ha en bra kväll..


Tiden går fort.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Saknar er så mkt redan!!

2010-02-11 @ 20:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0