Fredag.

Denna morgon var jag mer död än levande.
Ville ringa Emma redan vid 06 men kom på att efter att hon jobbat hela veckan och äntligen var ledig skulle hon nog inte uppskatta det så jag väntade :)

Theo har varit jätte snorig inatt, inte sovit mycket alls, det har matats, tröstats, grinats, vidits och vänts mest hela natten. Och jag har inte sovit jag heller.
Men jag bestämde mig att gå ut på morgonen iaf för att han skulle få sova och jag själv blir ju pigg av att komma ut också. Passande nog pep det till i mobilen, Emma var vaken. Vi bestämde att jag skulle komma bort till henne.
Vi surrade och sen bjöd hon på lunch, jätte god pasta och köttfärsås.
Sen till det lite knäppa med oss.. Vi sitter oftast i varsinn fotölj när vi pratar. Och det som är så bra med henne att jag känner mig så hemma där att jag ibland kan somna till lite. Theo sov i min famn i deras super fötölj och jag tror även Emma slumrade till en stund ;) Sen blev vi lite piggare och jag och Theo gick hemåt igen.

Nu är det full fart här hemma. Han har rullat fram och tillbaka över hela vardagsrumsgolvet och fort går det..

Jag satt och fantiserade om att resa till Thailand, att kunna sola och bada. Koppla av lite. Samtidigt ringde mobilen. Chefen i telefonen som att tåget hon bokat till mig går redn halv sju på morgonen, var det ok?
Jag skattade och sa att det var helt ok. Sen tänkte jag efter. Idag känns det klockslaget som sovmorgon ;) Hade det varit ett år sedan hade jag blivit less och tänkt att det var lite väl tidigt. Haha.. Vi får ju dessutom sova på tåget också. Man anpassar sig snabbt.

Jag ska jobba ikväll. Får se vart denna kväll slutar.
När jag kommer hem ska Johan kanske iväg till Anders.

Nu ska jag fixa lite innan jobb.
Ha en fin kväll!


Du, min vän i livet.


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej :) Jo de är rätt okej med oss, hoppas de är kanonbra med er.

Ja, jag saknar också våra promenader :) Känns som de va evigheter sen sist nu ju.

Du är så välkommen så, nåon dag framöver när vi har röjt upp här hemma :)

Massa kramar!!

2010-02-12 @ 15:54:26
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0