Fäääärdig..

Theo har somnat. I hans säng, på hans rum :) Jag har bäddat med en madrass nedanför. Tänker göra ett försök till, dessutom får Johan sova ensam då jag vägrar bli sjuk. Han mår kasst.
Har laddat upp med alvedon här hemma.

Batteriet till kameran är på ladding, Foglossningsbältet har äntligen kommit till användning, inte hjälpte det mot mina foglossningar, men det var helt strålande att spänna fast bilbarnstolen i vagnen med ;)
Skötväskan är packad och jag har till och med lyckats ta en härlig med snabb dusch.

Var och köpte avocado för ett tag sen, det är så otroligt gott.
Hoppas att Johan piggnar på sig annars lär jag ringa in någon som kan jobba åt mig imorgon.
Ingen större katastrof, då kan jag pyssla med gästrummet.

Tycker det känns trist att Mimmi flyttat. Hoppas verkligen vi kan ses nästa tisdag när vi åker. Även om vi inte sågs super ofta så fick hon mig alltid att skratta enormt mycket. Jag kommer åka till Örebro ofta framöver :)
Ibland matchar man varandra bra helt enkelt. Hann ju aldrig säga hej då till Leon heller :( Får skicka ett brev framöver ;)

Ska snart göra kväll här hemma också. OCH VATTNA BLOMMORNA!
Köpte två nya förra veckan och dom ska jag lyckas hålla vid liv, men som dom andra ser ut undrar jag inte om
Johan kommer ge med sig och låta mig ha plast blommor snart ;) Haha

Fick ett sms av Rebecca där hon skrev: "Du tar väl tåget som går vid tio, inte den som går strax efter nio, för den har 2 byten med buss" Jag fick panik, jag hade ju faktiskt tänkt ta det första tåget.. Jag skulle vilja se min egna min när jag står där med vagnen och inser att jag ska på en buss också.. Herre gud vilken tur att hon kollade.

Ha en fin kväll och sov gott för det ska banne mig jag göra! :)

Kommentarer
Postat av: sophie

Äsch, du kan väl gå till jobbet ändå? :) Lite sjukdom hindrar inte en förälder :P

2010-03-01 @ 16:18:53
URL: http://gnuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0