Diverse..



Tidigare idag var vi trötta, men när moster kom röjde vi gärnet!


Vi har nyss käkat. Johan hade hyrt en film. "STORM".. Jag har tappat lusten att se film lite men kanske är den bra ändå :) Theo har busat och varit på kalas humör sen Fanny kom :) Han surrar som aldrig förr och febern är borta.

Vi tvättar och det är tråkigt. Tumlar fungerade inte heller.. Men imorgon när det är torrt och vikt i skåpen kommer jag vara nöjd. Annars händer inte mycket ikväll.


Varför?

Inser att det inte går att blunda för längre. Mitt hår är förstört.
Blir raka spåret till frissan på måndag kan lova. Fanny har hjälpt mig idag men jag behöver även en rejäl klippning, hade tänkt göra det i GBG men det går inte att vänta mera..

Vi laddar för morgondagen och efter information jag hört är jag tydligen med i personal laget :S Som jag sa till Ronja: "Jag har aldrig spelat fotboll i hela mitt liv, än midre sprungit, hur fan ska det gå?"
Å andra sidan kanske det blir roligt, om inte annat så lär ju V få sig ett gott skratt när jag flåsar runt där på planen.. Jisses..


Theo har pappa mys!

Vi har webbat med mamma men ljudet på datorn tycks inte fungera :( trist.
Lets dance är dåligt och jag känner mig rastlös. Önskar jag kunde spola fram tiden så Fanny blev 18, om så bara för en kväll ;)

Men nu ska vi fortsätta kvällen. En godis påse och ett målarblock ska underhålla mig nu :P

Ha en fin kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0