God Jul..

Vilken dag.


Vi klev upp vid 08, Johan gjorde tomtegröt som uppskattades.
Dagen har bara rullar på och den har varit hur lååång som helst. Tack och lov för det, det har varit super mysigt.
Mamma har fixat och hjälpt till med maten och vid 13 kom pappa och farmor sen åt vi julmat så det stod härliga till. Blev så oerhört mycket mat över ändå så vi har skickat med hem en massa.




Förberedelser.





Theo fick sitt kök på morgonen, världens bästa pappa hade suttit uppe till 01 på natten för att få ihop det.
Gissa om det var uppskattat. Han har lekt och donat i sitt kök jätte mycket :)





God jul mat och massa skratt.





Vi har kollat tv i väntan på tomten.




Jag och Syster yster :)




Theo i en av hans nya tröjor :)



Hans super egna damsugare som gick i högvarv.. Jag har kollat på honom och önskat att den "funkat" på riktigt. Då har det varit skinande rent i hela lägenheten ;)




Jag vågade vägra gran i år. Vi köpte hem en fin tomte som fick vakta klapparna.





Jag är chockad. Jag trodde man som skulle sluta få julklappar när man fick barn, men jag har fått HUR MYCKET SOM HELST.

Videokamera
Spa på södra berget, hotellövernattning, trerätters.
Bilbatteri.
Vinterdäck.
Presentkort
Pengar.
Bok.
Spegel.
Träningskort.

Helt otroligt. Jag är enormt tacksam.

Theo fick massa fint också så klart. Massa kläder, leksaker, bob, köket, tågrels osv :)
Vi måste ha varit VÄLDIGT snälla i år.

Jag har packat ihop lite. Imorgon åker jag, mamma, Fanny och Theo mot Ramsele och Svärfar och Johan mot Gävle. Jag ska börja jobba på onsdag och det känns helst ok att spendera Nyår på Vittra. Ska faktiskt bli riktigt roligt..

Johan nattar just nu Theo och vi väntar på "Tomten är far till alla barnen"

Kommer sova gott efter en underbar dag med gott sällskap.

Tack för idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0