Skringring.


Julen har varit kanon bra.
Är hur glad som helst att jag har mamma som hjälpt oss super mycket.
Theo lär sig prata mer och mer och Hunden Molly är en stor favorit att möta varje morgon hemma.
Johan kom igår, trött. Inatt har mamma Theo och jag hoppas verkligen han får sova.

Idag var jag till tandläkaren. Konstaterade att jag inte har något hål. Tack och lov. Mina Tänder är grymma, (peppar peppar) Däremot har snusen förstört mitt tandkött och det ogllas skarpt av min mamma. Ska försöka ändra på det.

Vi åt en mysig lunch på bargarn innan jag åkte till jobbet.

Nu har jag suttit i två timmar och förberett en lektion. Jag tror den blir grym.
Hoppas iaf. Är ganska nervös.


Nu ska jag gå upp och umgås och jobba lite med annat än papper.







Ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0