Onsdag..

Har jobbat. Från 06.30 till 21.30 ikväll.. Först KBT utbildning, sen annat och sen tillbaka hem.
Känner mig trött, less, och arg.
Men har fått i mina öron iaf underbara besked samtidigt. Vilket var lite lättande, så när jag tänker efter är jag inte dom sakerna. Jag är tacksam och glad.

Min mobil är försvunnen. Spårlöst. Hoppas verkligen den dyker upp innen fredagen.
Jag har iaf fått hem en dunder färgskrivare jag ska kunna jobba med foton. Dels gör jag foto album till alla ungdommar tills dom skrivs ut, sen har vi foton på väggarna. Dom ska uppdateras. Jag älskar att pyssla med sånt. Mitt project nu är att göra ett mini kontor på Theos lilla rum. Han använder det inte så jag snor en liten hörna där inne ;)

Ne nu ska jag krypa ner med mina två favoriter.
Morgondagen spenderas på Birsta där jag ska köpa julklappar till alla ungdomar inkl personal.
Theo blir med. En hel dag. På eftermiddagen är vi bjudna till Farmor på middag. Ska bli otroligt skönt att slippa stå med den. Jag har börjat små packa lite och löst ut mina tåg biljetter.


Nu: MINA GRABBAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0