Låååång dag

Vi har varit i Sundsvall hela dagen.
Har shoppats febrilt och även jag kom hem med en påse kläder från HM, underbart.
På hemvägen däremot var det svårt att köra. Det snöade så man såg inngenting..
Men hem kom vi :) Och nu slappar vi i soffan med ömma fötter :P
Min arbetskollega hade severat övriga grabbar på en fantastisk middag. Köttbullar och Chips med dip.. Haha
Jag höll på smälla av när jag såg det.

Det här passet har gått otroligt fort. Imorgon ska jag städa hela bygget medans grabbarna ska fixa min bil. Byta termostat.. Jag vägrar åka hem i den utan värme ;)
Har dessutom fått nys om ett nys hus tillsalu i Bosvedjan.. Tänk om, tänk om, tänk om..

Hur som helst har jag funderat på att låsa min blogg och nu är det gjort.
Vill veta vilka som är här inne helt enkelt. Eller nä, helt enkelt var det inte.
Jag har fått ganska bra med läsare och det känns ju super kul, det vill jag ska fortsätta, vilket inte nu längre är möjligt. Men så fick det bli. Jag vill kunna vara "privat" här också.
Ibland upplevs det som att många också tror att om man läser bloggen så vet vi allt, så är inte fallet.
Jag skriver inte om saker som jag anser är för personliga eller privata.
Alltså är saker kanske inte alltid så rosensött som här, eller så tragiskt som jag ibland får saker att framstå.
För att veta sånt krävs en mänsklig relation. Men dom jag har det med vet jag också vilka det är..

Jag vill helt enkelt ha mer kontroll. Jag är en dryg kontroll människa.

Så då blev det på detta vis

Nu ska jag fortsätta "jobba". Alltså slappa en stund till med grabbarna egentligen.

Ha en fin kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0