GÖTEBORG

Jag dör av skratt. Har varit i studion och spelat in igen och det är hur roligt som helst :) Men mitt i allt ihopa skulle vi lägga in bilder från min kamera och där hittar jag en film från när vi var hos Linus i Göteborg. Han sjunger "mu bå dubbel kvack, dubbel kvack" på sitt alldeles egna sätt och jag skrattade tills jag dog. Galet roligt.
Hade jag varit modig skulle jag lagt upp filmen, men jag vågar inte ;)

Nu är jag inne igen och ska skriva samtalsrapporter.
Hittade lite gamla bilder.



LUNCH PÅ GALLERIAN I GÖTEBORG :)





THEO HAR BUSAT MED LEJA, HAN ÄR TOKIG!






JOHAN HOPPAS PÅ STOR VINST :)




JAG VILL TILL LINUS OCH GÖTEBORG. VI HAR ALLTID SÅ ROLIGT DÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0