Winnerbäck är ganska nära?

Det tar sig! 

Igår var en ganska lång dag, men skojjig!
Vi handlade ramar och fixade iordning, handlade hem lite mat och Johan lagade en super god fläskfilé gryta.
Det slog mig att jag inte lagat mat en enda gång sen vi kom hem från BB, det kallar jag lyx :) Men jag ska ge igen :P

Rebecca och Robin hade vägarna förbi så dom kikade in. Kul att se magen, det är inte länge kvar nu tills nästa krabat tittar fram!
När dom åkt mot Sandviken landade jag och Johan i soffan och sen kom Anders och Jonas förbi. Vi kollade lägenheter, Jonas ska sälja sin och åka utomlands, läänge, trist tycker jag! Men kul för honom :)
Grattis säger vi till Anders som tagit sig uppåt på trappan ;)

Dagen idag började bra. Theo sov länge, ända till halv elva med fåtal matuppehåll :)
Vi har röjt ur hans rum så lever vi i vardagsrummet :) Allt står här ute, men det fungerar ju det med!
Det ska tapetseras inne hos honom och förhoppningsvis blir det klart under helgen! Johan är i full gång. :)

Jag har nyss städat i köket, gäller att passa på medans tuttarna är fria och den lilla sover. Ikväll tänker jag åka iväg på en bil tur. Måste hålla mig uppdaterad på gasen innan jag glömmer hur man kör som Johan säger. Kanske blir det en tur till kiosken för att hyra en film, och jag har blivit totalsåld på GOD MORGON apesin jucie så det ska också inhandlas, ingen kommer tro mig, men jag dricker nästan hellre den juicen än coca cola :P

Dessutom har jag väldens bästa mamma! Jag ser ljusningen att kunna komma iväg på konserten i Övik, tack vare att hon kanske bokar hotell över natten och passar pannkakan under tiden :) Vore så kanon super duper roligt om det gick vägen!

27 november, då kanske det blir Winnerbäck av!?



Nu ska här grejjas mera..

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Man ska få lyx när man har fött barn :-D

Var det efter receptet eller, annat hopkok av Johan? :)

Vi (eller jag) gjorde oxå fläskfilègryta igår, men på asiatiskt vis lite hett men gotta!

2009-09-05 @ 15:49:22
URL: http://cissi.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0