Torsdag

DÅ var det redan kväller.
Theo har badat och pratat med mamma via web :) Det är roligt! Nu sitter han och skrattar åt Johan. 
Vi sitter bänkade framför tv´n och kollar lyxfällan, jag avskyr de, men Johan tycker det är kul.

Pratade nyss med Ronja, hon var på hockeyn, skulle ringa upp :)
Jag sprang iväg och skulle köpa GODMORGON juice, då hade dom extra pris, 10 kronor styck :D Ett gäng fick följa med hem. MUMS

Imorgon ska vi ner på stan, in till banken och hoppas jag kan få det gjort den här gången.. Sen blir det kanske en stads runda också :)
När Johan slutat jobbet ska vi till Bomhus, Sara fyllde år idag men eftersom Johan "ful" jobbade så uppvaktar vi henne imorgon :) Känns som det var ett tag sen vi var dit, så det ska bli kul.

Dom säger på tv´n att det är ett sjukligt beteende att köpa mer än vad man behöver? Köper inte alla mer än man behöver? Fast, okej, inte så som dom på tv´n gör, det verkar faktiskt sjukligt nu när jag lyssnar :S Vilka Idioter.

Nu ska jag förbereda inför morgondagen.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0