Söndag

Då har vi haft den första lite "oroliga" natten, för oss är det att han vaknade fler gånger än vanligt och lite grin, men inte mer än så.. Så man ska inte klaga. Han är lite prickig på kroppen och den höns morsa som jag inte ville bli, kommer ringa BVC imorgon och höns fråga om allt är som det ska ändå. Man vill väl vara på den säkra sidan? Nu sover han iaf gott och jag och Johan har just ätit korv med bröd till Lunch. :)

Skulle ha tagit tag i kläderna som ligger på matbordet här inne, men jag väntar tills ikväll. Har skjutit upp det i två dagarn nu, men ikväll kanske det händer?

Jag hade glömt bort att det var fotboll idag. Johan ska vara på plats och heja fram Gävle :) Så då tänkte jag och Theo passa på att ta en långprommis i det faktiskt härliga vädret. Hösten närmar sig och inte mig emot, jag tycker det är mysigt, men vintern kan ju hålla sig undan!

Vi kollar repriserna på Idol, jag gillar att man döper en låt till 0000230000 ;) Vilken knäppis, men jag tycker hon var duktig. Nästa vecka visar dom inspelningarna från Gävle. Spännande! Det levererades tydligen.

Nä, åter till tvätten.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0