Ser jag så rolig ut? <3

     

Bilder berättar att vår morgon varit super kul :)

Vi ligger och kollar på Miami Inc, i soffan, självförvållat trötta. Men det är så härligt att bara ta med täcket till soffan och fortsätta slappa innan dagen börjar på riktigt.
Theo har skrattat hela morgonen och jag kan inte föreställa mig en bättre start på denna lördag.

Är sugen på att åka till Valbo en sväng. Tro om jag lyckas övertala Johan?
Ska ge mig på ett försök nu, innan jag kastar mig ner i badet!

Ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

världens söötaste! :')

2009-09-12 @ 11:53:50
Postat av: Karin (Albins mamma)

Ja men vad bra, bra att höra från någon som vet. Jag tycker den är enkel och fin :)



Gud så söt kille ni har, mysigt! :)

2009-09-12 @ 18:11:12
URL: http://albinsmoder.blogg.se/
Postat av: lovisa

han är ju bara för söt!!

2009-09-13 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0