Han är ju rolig..



Hittade en Intervju med Winnerbäck, det finns ju inte många så det var roligt att se. :)
Någon som vet vad Får I Kål är? Eller vad pratar dom om? :)


Jag har ganska tråkigt nu, Theo har somnat och Johan kollar på fotboll. Jag hade ju hyrt en Wallender film, men det får vänta, Zlatan måste få göra sitt först. Jag tycker verkligen det är skit tråkigt att se fotboll, ytterst sällan jag finner det roande.. Så jag håller mig till träsket vid datorn istället.

Har chattat med mamsen som skaffat webkamera också :) Roligt! Theo fattar ju inget än, men när han blir lite större kan det bli kul för honom också.

Borde kanske läsa min bok och hälla i mig lite god morgon ;) Imorgon blir det tidig morgon, då ska det tapetseras igen! Tills dess bor vi i en salig röra :P


Nix pix.
Sov gott allesammans.!


Kommentarer
Postat av: MammaGerda

Läser du dina kommentarer? Vad är/var det för fel på Theo eftersom han fick äta pencilin?

2009-09-05 @ 22:39:05
Postat av: Emelie

Han hade streptokocker, varblåsor. Men det gick över efter fem dagars penecilin kur.

2009-09-06 @ 13:25:57
URL: http://bienvenido.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ok, jag får googla på det =)



Skönt att han är frisk nu iaf! Vi kommer och hälsar på så fort vi är friska här hemma. Isabell har haft feber från igårkväll och M är på tok för förkyld för att ens tänka på att sätta sin fot i ert hem.



Kram på er!

2009-09-06 @ 19:57:04
Postat av: Anonym

får i kål är en maträtt, jag gillar det inte men andra gör nog det. typ som gryta.

2009-09-06 @ 22:19:09
Postat av: Jessica

Vilken hysteriskt rolig intervju, allt han säger blir knäppt och vad blyg han verkar, hoho. Jag fick mig iaf ett gott skratt, tack för det! Kram!

2009-09-08 @ 19:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0