28/9 09

Tiden går fort när man har roligt!

Jag och Theo knallade ner på stan vid 11, strosade runt och handlade Välkommen Till Världen present till Sam som skulle dyka in på eftermiddagen :)

Vid 13 kom Lovisa och vi gick och lunchade på Java, planerade Idol kväll på fredag och surrade en massa.. Det är alltid lika kul att träffa henne, hon är en lättsam prick, en sån där människa man verkligen kan vara sig själv med!

Efter några timmar på stan med trevligt sällskap gick vi hemåt. Johan kom hem och strax efter honom kom Rebecca, Robin, Ingrid och Lilla Sam, han var så söt. Theo är ju bara 4 veckor äldre men ganska mycket större redan :) Dom växer fort. Men att man varit så där liten själv kan jag verkligen inte tänka mig.. Det var kul att få se den där lilla sötnosen.

När dom åkt gjorde vi en smarrig sallad och badade Theo, nu sitter vi och kollar Hollywood fruar som jag tror är min favorit nu, det är så sjukt roligt.

Det strular som sjutton med att ladda upp bilder och dom jag vill få in går inte :S men några av dagens lyckas jag ladda upp iaf. Börja tröttna på blogg.se och att det alltid ska vara knas? Många som bytt, men jag håller ut ett tag till tror jag.



Smarrig lunchdate med Lovisa på Java.




Theo sov snällt mest hela tiden :)


Jag, Sam, Ingrid o Theo



Redo för bad.


Så även denna dag har ju flytit på :)

Imorgon ska jag på efterkontroll på mödravårds centralen, och sen ska det vikas tvätt ;) Finns en del kan jag lova. Men nu ska jag runda av vid dumburken.

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Jättefin du är!! Kram :)

2009-09-28 @ 23:56:45
Postat av: weronika

Hej vännen!



Nu måste vi fika snart så jag får pussa lite på Theo. Vilket underverk...me like

Tänkte bara säga att du är så vacker speciellt bilden med de gröna thigtsen...skit snyggt....=)

Kram & Kärlek

2009-09-29 @ 07:49:32
URL: http://wirriga-wirpan.blogspot.com
Postat av: Tess ♡

Tack så mycket Emelie. Hojtar till isåfall :)

Vilken fin tunika/klänning du hade på dig på bilden :)

2009-09-29 @ 09:52:06
URL: http://mammatess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, instämmer med föregående skrivare, du är jättefin och vilken fin tunika!

2009-09-30 @ 22:13:45
URL: http://jeccans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0