Ännu en dag..

Då var den här dagen slut.
En kanon dag blev det. Efter att tanten från BVC varit här och surrat och visat sig varit väldigt trevlig, åkte vi iväg ner till stan där jag fick se halsbandet som blivit klart, super fint. Jag fick inte med de hem då jag ville ha en lite längre kedja till som jag fick beställa så om en vecka är det klart :)

Sen blev det ICA maxi och storhandlig. Trodde det skulle bli stökigt att åka båda två tillsammans med den lilla men det gick riktigt bra. Tar ju lite längre tid, men det flöt på och nu har vi fyllt på skåpen här hemma :P

När vi hade packat upp och var klara, kom Jonas, Ingrid och Patrik och hälsade på :) Super kul! Hoppas dom kommer fler gånger.. Vi fikade och surrade, sen skulle dom iväg.. Då passade vi på att bada Theo och det gick ju kanon bra, utan skrik och nu sover han igen :P Kanske hade han en trotsig dag igår och på frmiddagen.. Nu verkar han vara nöjd igen.. :P

Imorgon ska vi på vikt kontroll, jag väntar med spänning!

Jag hade förstått fel :S Winnerbäcks album kommer inte förns i september. Rackarns va trist!

Nu ska jag kvälla ! Ha de gött..

Kommentarer
Postat av: Marie

Det låter underbart Emelie :) Vi måste titta på en dag då jag och Mange kan komma och hälsa på er! Sköt om dig, den lille och Johan. Kram kram

2009-09-02 @ 08:38:50
URL: http://ikhugedam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0