<3

Hemkommen från en perfekt avslut på en dag.. ;)
Vi har varit hos Emma och Peter och grillat. Var nästan lite nervös först, såg framför mig hur skulle bli tvungen att sitta i soffan och amma hela tiden och att Theo skulle vara grinig. Men det gick ju kanon bra alltihopa, blev lite amma, men ändå inte överdrivet, jag kunde delta i middagen med tillsammans med dom andra, jag slapp alltså äta maten kall och ensam :) Underbart. Theo var super snäll hela kvällen. Han somnade på Johans mage i soffan och där låg han. Vi åt super god mat, surrade, kollade på Holywood fruar och hade allmänt trevligt. Synd att jag alltid glömmer kameran bara :S

Nu är vi hemma. Grabbarna grus sover och jag har gjort ett "röja undan hemma på 10 minuter"s race nyss..
Laddar om för nya tag imorgon, förbereder :) Lite gör mycket. Som att bara lägga fram kläder, smått och gott. Det sparar jag ju både tid och energi på tills dagen efter. Börjar komma in i lite rutiner på dagarna också.. Det känns bra.

Mitt knä/fot strular som sjutton bara. Har inte tänkt på det så mycket förns Johan sa, hur har du det i foten egentligen? Även om det kanske inte syns att jag inte kan styra den som jag vill riktigt så hörs det, foten bara damper ner i backen, och strax efter att han sagt det började det ståla och göra ganska ont i knät, just där läkaren sa att jag klämt nerven under förlossingen :S Lite besviken är jag på just denna kroppsdel då den ibland sviker mig och bara viker sig. Vore verkligen inte kul om det skulle hända när jag bär Theo, livsfarligt egentligen men jag som sagt inte tänkt på det förns idag eftersom det heller inte har gjort ont förns nu.. Kanske borde ringa och fråga hur länge det egentligen skulle vara så här, några veckor sa dom nu har det gått fem veckor så jag tycker att det borde blivit bättre?

Imorgon är en "ta dagen som den kommer dag" :) Hoppas det inte regnar bara.

Nu ska jag krypa ner och läsa lite så jag också blir trött. Fick som ny energi av att komma bort till Hillmanskroken igen :) *tack för en bra kväll*

God natt!


Kommentarer
Postat av: gotteochvi

SV: TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-09-22 @ 08:00:19
URL: http://gotteochvi.blogg.se/
Postat av: gotteochvi

SV: ÅH, TACK SÅ HEMSKT MYCKET!

2009-09-22 @ 08:01:22
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0