Fredagsmys?

Kluven är vad jag är nu. Hade verkligen bestämt mig för att vara hemma i helgen, det är nästan enda helgen som vi inte har något inplanerat, innan jul. Samtidigt som jag vet att Johan ska på upptåg två helger framåt och jag kommer vara hemma då? Jag är oerhört sugen på att gå på festen och träffa vänner imorgon, har dessutom blivit erbjuden barnvakt, så jag behövde inte ens fråga. Men som sagt är jag kluven, vet inte alls hur jag ska göra..
Får se hur det känns imorgon.
 
Idag har jag haft racerfart hela förmiddagen. Röjt i garderoberna, flyttat runt kartoger (som jag inte kan packa upp eftersom vi inte har några hyllplan/hyllor) Städat Theos rum som konstigt nog lyckas bli stökigt hela tiden trots att han inte ens bor där än :)

Han sover gott nu i sin säng och jag undrar när han ska vakna.
Blev tagen på sängen imorse när mobilen ringde. Det var mamma. Jag hade skrivit fel i ett sms..
T9 har sina nackdelar. Jag trodde att jag skrivit: Jag orkar inte LETA längre.. men T9 hade valt ordet LEVA så hon läste: Jag orkar inte LEVA längre. Hon var bestört när hon ringde.. Men tänk så fel det kan bli :) Jag gav bara upp mitt sökande efter ett ocr nummer och hon tror att jag tappat livslusten.. Knasigt. Men nu i efterhand kan vi ju skratta åt saken.. För jag är ju som sagt lyckligare än någonsin.

Idag är det fredag, vilket för mig iaf innebär fredagsmys. God mat framför Idol och tända ljus. Får se vad min sambo har planer eller om han tänker som jag?
Skulle behöva gå ner på ClasOlsson och köpa hörselkåpor åt Theo nu innan Linus kommer, så han inte kan höra allt strunt han säger om fruntimmer ;) haha.. Men jag orkar inte gå ner på stan.

Tar en tupplur så länge tills han vaknar, sömntutan!

Ha en bra dag.

 
Theo och Flisan för ett tag sedan.
Jag minns knappt att han varit så liten :)



Kommentarer
Postat av: Tess ♡

Åh så små dom var där :)

2009-10-30 @ 13:14:09
URL: http://mammatess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0